از آنجایی که شکلات هوبی کیلویی تنها 200 سال قدمت دارد و بنابراین محصولی نسبتاً جوان است.
از همان ابتدا با تبلیغات همراه بود: در ابتدا در مغازه های شکلات فروشی کوچک فروخته می شد، توجه باید به کالاها جلب می شد.
کاغذهای کوچکی که به درختان و حصارها چسبیده بودند، پیامی درباره داستان شاد شکلاتی فرستادند.
بعدها بیلبوردهای میناکاری شده زیبایی وجود داشت که فضیلت های شکلات را ستایش می کرد – و هنر خیلی زود با شکلات درگیر شد.
محبوب ترین نقاشی مربوط به شکلات La belle Chocolatière اثر ژان اتین لیوتار است و به سال 1743 باز می گردد. دختری را نشان می دهد که در حال سرو شکلات داغ است.
فیگورهای شکلاتی هوبی کیلویی در دهه 1920 بسیار مد شدند.
هر دو اسم حیوان دست اموز عید پاک و بابانوئل، به عنوان هدایایی، نتیجه فرهنگ شهر بورژوایی و شیوه زندگی قرن 19 هستند. با این حال، این دو شهرت بالای خود را در درجه اول مدیون هوش تجاری قنادی ها و صنعت شکلات هستند.
به عنوان مثال، مردی که مسئول گرافیک زیبای شکلات های زوتر است، آندریاس گراتزه نام دارد.
او همه انواع را در نظر می گیرد و سپس طعم را به تصاویر تبدیل می کند. او ادعا می کند که ظاهر با سلیقه هماهنگ است و همیشه در این کار موفق است.
نقاشی های او جذاب و در عین حال ظریف هستند. او با مواد بازی میکند، محصولات را شخصیسازی میکند و به دانههای کدو تنبل اجازه میدهد تا سالسا، بولرو و باله برقصند، یا اجازه میدهد مواد مانند سرکه سیب آب شوند و طعم را به رنگ کاهش میدهند.
یک بار خنده دار، یک بار حسی، یک بار نجیب، هر یک از آثار او کاریزمای خاصی دارد. و بنابراین، هر گونه از بیرون نیز منحصر به فرد است، که در حال حاضر بسیاری از طرفداران زوتر را به کلکسیونرهای باندرول تبدیل کرده است.
در کنار سیب و شراب، شکلات هوبی یکی از عزیزترین فرزندان هنر است.
گنجینه ای کامل از نقل قول های افراد مشهور در مورد این موضوع وجود دارد که هرگز عشق خود را به شکلات پنهان نکرده اند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.